„Rewolucja 4.0 oraz gospodarka o obiegu zamkniętym z perspektywy Konsumenta. Identyfikacja percepcji rozwiązań, barier oraz motywacji zakupowych młodych Konsumentów w odniesieniu do produktów spożywczych”
Najważniejsze osiągnięcia:
Realizacja założonych kroków badawczych umożliwiła osiągnięcie głównego celu projektu oraz odpowiedź na postawione pytania badawcze. Przeprowadzono przegląd literatury z zakresu gospodarki o obiegu zamkniętym i rewolucji 4.0, co umożliwiło opracowanie narzędzi badawczych. Przetestowano opracowane narzędzie podczas badania pilotażowego. Przeprowadzono zaplanowane badania – zrealizowano 6 grup fokusowych. Ich wyniki zostały poddane transkrypcji i kodowaniu. Na ich podstawie opracowano rozszerzony abstrakt na międzynarodową konferencję EPPM (Conference on Engineering, Project, and Production Management). Dodatkowo trwają prace nad opracowaniem kolejnych części wyników zrealizowanego badania w formie artykułu naukowego.
Publikacje/ udział w konferencjach:
Planowany jest udział w międzynarodowej konferencji EPPM (Conference on Engineering, Project, and Production Management). Z uwagi na sytuację epidemiologiczną, termin konferencji został przesunięty o rok. Nowy termin: 19-21.09.2021. Do organizatorów przesłany został rozszerzony abstrakt artykułu podsumowującego uzyskane w badaniu wyniki.
Zamierzone formy upowszechniania efektów : trwają prace nad opracowaniem kolejnych części wyników badań w celu ich upowszechnienia w formie artykułu naukowego: Czasopismo indeksowane w bazach Scopus i/lub Web of Science, jak np. Journal of Cleaner Production, Waste Management And Research czy Sustainability lub Zarządzanie Publiczne.